Ergonomie experts
Health2Work verzorgt gezonde en efficiënte werkomgevingen voor haar klanten. Dat doen ze door organisaties te adviseren op het gebied van ergonomie en door passende ergonomische oplossingen te leveren.
De werkomgeving heeft een behoorlijke impact op het werkplezier. Wij creëren een werkomgeving waar medewerkers volop energie hebben om optimaal te presteren”, aldus Heine. “Duidelijkheid en no-nonsense is wat onze dienstverlening kenmerkt: een man een man, een woord een woord. We luisteren naar de behoefte van onze klanten en bieden gerichte oplossingen. Door Payt kunnen we die belofte ook waarmaken in ons debiteurenproces.
Debiteurenproces is onderdeel van de klantreis
Health2Work maakt sinds een paar jaar gebruik van Payt. “Ons debiteurenproces liep niet lekker”, vertelt Heine als we hem vragen naar zijn keuze voor Payt.
“De werkzaamheden werden handmatig uitgevoerd. Dat is nu eenmaal foutgevoeliger dan een geautomatiseerd traject, hoe goed mijn collega’s hun werk ook doen. Het proces stagneerde te vaak en facturen werden niet op tijd betaald. Dat beïnvloedde onze cashflow.”
Maar wat Heine minstens zo belangrijk vindt, is de ervaring van zijn klanten. “Het debiteurenproces is onderdeel van de klantreis. We doen in het voortraject ons uiterste best om klanten zo goed mogelijk te bedienen, maar hadden het serviceniveau ‘aan de achterkant’ niet op orde. Zonde en niet goed voor de klantervaring. ”
Toen Health2Work in aanraking kwam met Payt, was het de directeur al gauw duidelijk dat de software een groot deel van hun ‘struggles’ ging oplossen.