Image

Beoordelingen die altijd echt zijn

Als praktijkhouder of manager ben je vaak druk met het behandelen van je patiënten of met het oplossen van dagelijkse urgente zaken in de praktijk. Na het behandelen volgt echter een belangrijk moment: de ervaring van de patiënt met jou en je praktijk. Er is vanaf 28 mei 2022 een verbod op het (laten) plaatsen van valse consumentenbeoordelingen bij webwinkels en digitale platforms. Het is dus erg belangrijk om de echtheid van de beoordelingen te garanderen. Met ReviewCollect is dit mogelijk. Daarnaast zit er een gratis inbegrepen KRT- en KRM-geaccrediteerde patiëntenenquête bij wat je punten oplevert in het Kwaliteitsregister Tandartsen (www.krt.nu) en Kwaliteitsregister Mondhygiënisten (https://www.kieskrm.nl). Ook standaard inbegrepen is de “sfeerthermometer”, een doorlopende meting van de tevredenheid van je team.

Over de koppeling tussen ReviewCollect en Payt

Dankzij de koppeling tussen ReviewCollect en Payt kunnen we garanderen dat de reviews die geschreven worden altijd geverifieerd en echt zijn. ReviewCollect mag zich dan ook een geverifieerd meetbureau op ZorgkaartNederland noemen. Door de koppeling met Payt kun je, na goedkeuring, heel eenvoudig in Payt de relevante (voor het doel noodzakelijke) praktijkdata direct (automatisch) en veilig laten doorzetten naar ReviewCollect. Hierdoor kan ReviewCollect met één druk op de knop patiënten die zijn afgehandeld vragen om een review achter te laten van de behandeling of een patiëntentevredenheidsonderzoek in te vullen.

Over ReviewCollect

ReviewCollect is een softwareoplossing die vrijwel geheel automatisch zorgt voor:

1. Opbouwen van de online reputatie bij alle bekende websites (Google, ZorgkaartNederland, Tandarts.nl etc.)
2. Een aantrekkelijke presentatie van de praktijk voor werkzoekend talent via TalentCollect
3. Uitvoeren van de erkende patiëntenenquête voor alle behandelaren, ook uw ZZP’ers
4. Het meten van de personeelstevredenheid via het employee happiness model

Hierbij gaat het natuurlijk veel verder dan de tijd die de behandeling duurde en hoe deze werd ervaren. Het begint al bij het maken van de afspraak. Daarna de aankomst bij de praktijk. Was je goed bereikbaar, kon er gemakkelijk en gratis geparkeerd worden? Hoe was de ontvangst? Was de wachttijd lang en zo ja, werd deze nog aangenamer gemaakt met een wachtkamerbeeldscherm, tijdschriften of zelfs een kopje koffie? Maar ook ná de behandeling zijn er nog momenten waarop je praktijk wordt beoordeeld, zoals het ontvangen van een begroting of een nota. Hierin vinden ReviewCollect en Payt elkaar, zodat je praktijk er nog beter van kan worden.

Een greep uit onze klanten die dagelijks vertrouwen op Payt

Image
"Door het gebruik van Payt bespaar ik aanzienlijk op de kosten die ik eerst had aan factoring."

Hussein Mirsadeghi Mondhygiënist

Tot 80%

goedkoper dan een factoringbedrijf
Image
"Het hele factuurtraject, van factuur verzending tot herinneringen tot incasso, wordt verzorgd door Payt. Het fijne hierbij is dat je – ondanks dat het proces geautomatiseerd is – nog veel controle hebt over elke stap."

Jasper van Hattem Business Analyst

80%

van de herinneringen wordt binnen 24 uur betaald
Image
"Na het in gebruik nemen van de software van Payt bestaat het team nog maar uit één persoon op debiteuren waarbij het hooguit 0,3 FTE per week kost om het beheer uit te voeren."

Thom van Ommen Finance & HR

1,5

dag voor de implementatie van onze software

Benieuwd wat Payt voor jouw organisatie kan betekenen?

Image
Rsult
IkinkBekman
ESJ
Remove Cookie