Het belang van degelijk debiteurenbeheer
Klanten die hun rekening maar niet betalen. Dat leidt tot frustratie en zet de liquiditeit van een organisatie onder druk. Bij Payt geloven we dat klanten bereid zijn de facturen voor geleverde producten en diensten te betalen. Soms wordt er vanwege allerlei mogelijke redenen niet tijdig betaald. Dan is communicatie van groot belang. Automatisering kan daarin helpen. Een geautomatiseerd debiteurenbeheer kan veel irritatie voorkomen én houdt rekening met de mens achter elke onbetaalde rekening.
Payt en Microsoft Dynamics: een vlotte koppeling
Bij Payt weten we dat je liever geen ingewikkelde opstart hebt wanneer je software inzet. Daarom hebben wij voor alle versies van Microsoft Dynamics een gebruiksklare koppeling voorzien. Zo kun je je Dynamics-omgeving eenvoudig verbinden met de software van Payt, zonder tijdverlies of technische obstakels.
Tot 50 procent snellere betalingen
Dankzij de automatische koppeling tussen Payt en Microsoft Dynamics worden de gegevens van je klanten en facturen automatisch gesynchroniseerd. Nadien zorgt onze slimme debiteurenbeheersoftware voor het verzenden van je facturen en de opvolging ervan, inclusief betalingsherinneringen en communicatie met je klanten.
De resultaten spreken voor zich: gebruikers van Payt ontvangen hun betalingen gemiddeld 30 tot 50 procent sneller. Dat komt onder andere door het aanbieden van online betaalmogelijkheden of door klanten die op rekening betalen om te zetten naar domiciliëring. Zo krijg je meer grip op je cashflow, verbeter je de relatie met je klant én verloopt het betaalproces eenvoudiger en sneller.
Daarbovenop bespaar je tot 80 procent van de tijd die je normaal aan debiteurenbeheer zou besteden.
Gebruiksvriendelijk werken met Microsoft Dynamics en Payt
Naast de standaardkoppelingen met verschillende versies van Microsoft Dynamics, biedt Payt ook een integratie met Microsoft Azure. Hierdoor kun je via Single Sign On eenvoudig en veilig aanmelden in je Payt-omgeving.