Kies je land

Een voorsprong op de concurrenten met strategisch debiteurenbeheer

Person
Image

Met de modernste FinTech werk je aan geautomatiseerd debiteurenbeheer, met snellere betalingen als gevolg. Tegelijk zorgt dat ook nog voor een betere klantrelatie, door tijd die je overheeft. Met deze 5 kansen zet je FinTech in voor een betere cashflow én een betere klantrelatie.

  1. Verlaag de drempel tot betalen met verschillende betaalmogelijkheden

    Je maakt de betaling van een factuur makkelijker door verschillende betaalmogelijkheden toe te voegen, waaronder een iDEAL-link. Hoe lager de drempel voor betalen is, hoe sneller en beter je klanten zullen betalen. Met de slimme debiteurensoftware van Payt voeg je eenvoudig iDEAL-links en andere betaalmogelijkheden toe.

  2. Houd door automatisering tijd over voor aandacht aan bijzondere gevallen

    Debiteurenbeheer software zorgt ervoor dat je minder naar het factuur- en opvolgproces hoeft om te kijken. Je houdt tijd over; tijd die je kunt besteden aan klanten die extra aandacht nodig hebben of achterstallige betalingen. Dat komt de klantrelatie zeker ten goede!

  3. Zie de factuur als een klant-contactmoment

    Bij elk klant-contactmoment is er gelegenheid om de klantervaring te verbeteren. Dat geldt ook voor de factuur! Denk bijvoorbeeld aan in dialoog gaan met je klant over de factuur. In de software van Payt kunnen jij en je klanten per factuur reacties achterlaten. Zo blijf je in gesprek over geleverde producten en diensten en houd je ook in deze fase een vinger aan de pols.

  4. Houd de controle in eigen handen

    Met FinTech breng je alle communicatie rond facturen en betalingen eenvoudig en efficiënt samen. In de software van Payt start je een inningsproces waarbij jij de regie behoudt, zodat de klantrelatie intact blijft.

  5. Blijf top of mind met een geautomatiseerd en consistent proces

    Hoeveel klanten laten hun facturen niet gewoon ‘op een stapel’ belanden? Door je debiteurenbeheer te automatiseren, creëer je een helder en consequent betaalproces. Van het versturen van facturen tot betalingsherinneringen, van de dialoog over een factuur tot het opstarten van een betalingsregeling. Zo blijf je regelmatig onder de aandacht van je klant én ontvang je je betalingen sneller.

Image

Door Sander Kamstra

Sander, directeur en medeoprichter van Payt, heeft met zijn passie voor software en ondernemerschap innovatie in de sector gebracht.

Deel dit artikel

Lightbox Image
Remove Cookie