Image

Alles wat je nodig hebt om je debiteurenproces efficiënter te maken

Payt voor jouw organisatie

Bij Payt begrijpen we dat elke organisatie uniek is, ongeacht de sector waarin je actief bent. Met ervaring in meer dan 50 sectoren bieden wij oplossingen die aansluiten op de uitdagingen en behoeften van uiteenlopende bedrijven.

Of je nu een klein bedrijf runt, een groeiende scale-up bent, of deel uitmaakt van een grotere organisatie, onze geavanceerde software voor debiteurenbeheer sluit naadloos aan. Payt biedt oplossingen die eenvoudig schaalbaar zijn, van een klein aantal facturen per maand tot grote volumes. Zo hou jij grip op je debiteurenbeheer en kun je rekenen op een snellere betaling van je facturen.

Benieuwd welk factuurvolume het beste bij jouw organisatie past? Ontdek hoe Payt jouw processen kan vereenvoudigen:

  1. Tot 30 facturen per maand versturen

    Bekijk hier de mogelijkheden van Payt voor organisaties met een laag factuurvolume.

  2. 30 tot 75 facturen per maand versturen

    Bekijk hier de mogelijkheden van Payt voor organisaties met een gemiddeld factuurvolume.

  3. 75 tot 250 facturen per maand versturen

    Bekijk hier de mogelijkheden van Payt voor organisaties met een hoog factuurvolume.

  4. 250 tot 1.000.000+ facturen per maand versturen

    Bekijk hier de mogelijkheden van Payt voor organisaties met een zeer hoog factuurvolume.

Debiteurenbeheer: een ineffectieve en tijdrovende klus. Payt lost het voor je op.

Snellere betalingen

Door consistent en effectief facturen op te volgen en daarnaast gemakkelijke betaalmethoden aan te bieden zoals Bancontact, worden facturen 30-50% sneller betaald. De software van Payt maakt dit mogelijk.

Meer inzicht, minder werk

Het opvolgen van facturen is een tijdrovende klus. Met Payt wordt dit proces geautomatiseerd, terwijl je de volledige controle behoudt. Via het overzichtelijke dashboard heb je altijd real-time inzicht in de betaalstatus van al je facturen.

Betere communicatie

Door automatisering via Payt wordt de dialoog met de debiteur in gang gehouden. Door de consequente opvolging met herinneringen blijf je steeds in contact met je klant. Hij of zij kan op factuurniveau contact met je opnemen over bijvoorbeeld waarom de betaling nog niet is gedaan. Hierdoor blijf je persoonlijk en zakelijk in contact over de betaling.

Aan de slag met Payt?
Plan een demo met Mattiece.

Image
Remove Cookie