Geen stress meer over openstaande facturen
Met de integratie van de software van Qics en Payt is het mogelijk om de aangemaakte facturen vanuit Qics via je boekhoudpakket door te zetten naar Payt. Een andere optie is om het gehele facturatieproces via Payt te doen, dus vanaf de eerste factuur tot de laatste aanmaning. Payt neemt vervolgens het debiteurenbeheer over en start indien nodig een (pre)incassotraject. In Payt stel je simpelweg eenmalig in na hoeveel weken je geautomatiseerde herinneringen wilt versturen. Door de koppeling met je bank wordt automatisch gecontroleerd of de betaling is voldaan binnen de aangegeven betaaltermijn. En is dat niet het geval, dan verstuurt Payt dus de door jou ingestelde herinneringen.
Je boekhoudsoftware houdt de betaalstatus bij en Payt doet het verdere werk. Bovendien mag je de bij je klant in rekening gebrachte incassokosten zelf houden. Er wordt je dus veel werk automatisch uit handen genomen. En: je communiceert heel eenvoudig met klanten over (openstaande) facturen via een online dossier waar zowel jij als de klant op in kan loggen en kunt reageren. Wel zo prettig! Alle klanten van Qics kunnen de integratie met Payt eenvoudig (en gratis) activeren.